Mastering Communication at Work: How to Lead, Manage, and Influence
Produktbeskrivelse
Boken "Mastering Communication at Work" bygger på 45 års forskning og erfaring med over en halv million klienter verden over. Enten du er en leder i et land, en bedrift, eller en som nettopp har startet karrieren, tilbyr Becker og Wortmann teknikker som stammer fra Aristoltes tid og omfatter beste praksis i moderne, globale organisasjoner. Med intervjuer fra ledere som deler innsikt i kommunikasjonens hemmeligheter, gir boken et unikt innblikk i hvordan effektive kommunikasjonsstrategier kan implementeres i virkeligheten. Blant intervjuobjektene finner vi: Doris Kearns Goodwin, presidenthistoriker og Pulitzerprisvinner fra Det hvite hus; Laszlo Bock, visepresident for People Operations i Google; Big Jon Platt, president i EMI Publishing; Jeanatte Horan, visepresident for Enterprise Business Transformation i IBM; Tony Mayo, direktør for Leadership Initiative ved Harvard Business School; og Peter John-Baptiste, kommunikasjonsdirektør for New York Giants. "Mastering Communication at Work" gir klar, handlingsorientert råd som du kan bruke umiddelbart, og presenterer enkle og effektive metoder for å forbedre din kommunikasjon på arbeidsplassen.