Denne internasjonale bestselgeren som har revolusjonert salg av høyverdi-produkter, er en uunnværlig ressurs for alle som arbeider med salg eller leder et salgsteam. Forfattet av Neil Rackham, grunnlegger og tidligere president av Huthwaite Corporation, er «SPIN Selling» basert på en omfattende 12-årig og $1-million dollar stor forskning på effektiv salgsytelse. Boken er uten tvil den mest dokumenterte fremstillingen av salgssuksess samlet noen gang. I dette banebrytende verket introduseres den revolutionerende SPIN-strategien, som står for Situasjon, Problem, Impikasjon og Behovsutbytte. Gjennom sine innsikter og erfaringer fra veiledning av ledende selskaper som IBM og Honeywell, adresserer Rackham essensielle spørsmål som «Hva gjør salgssuksess mulig i store salg?» og «Hvorfor fungerer teknikker som closing?». Ved å anvende de enkle, praktiske og lett tilgjengelige teknikkene fra SPIN, vil leserne kunne øke sitt salgsvolum betydelig fra viktige kontoer.