Produktbeskrivelse
Denne andre utgaven av 'Supply Chain Strategy' er et omfattende og oppdatert verk som setter standarden for forsyningskjedestyring. Boken bygger på de velprøvde suksesskriteriene fra den første utgaven, som nå er implementert av mange av verdens mest fremgangsrike selskaper, som 3M, Abbott, BP, Coca-Cola, Disney, Hallmark, Honda, Mitsubishi, Oxxo-FEMSA, Payless, P&G, Pratt & Whitney, Wal-Mart og Rio Tinto, for å nevne noen. I denne oppdaterte utgaven finner du relevante og moderne case-studier som viser hvordan disse selskapene og flere andre møter sine mål innen forsyningskjeden, samtidig som de gir deg innsikt i hvordan du kan håndtere dine egne utfordringer. Boken dekker de nyeste innovasjonene innen forsyningskjeden, inkludert analyse av store datamengder, kommandosentre for forsyningskjeden, optimalisering på stor skala, integrert planlegging av forsyningskjeden, sanntids global synlighet i forsyningskjeden, omni-channel logistikk, re-shoring, global sourcing optimalisering, skybasert forsyningskjedestyring, finansiering av forsyningskjeder og mer. Denne boken vil være en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å maksimere ytelsen i sine økonomiske, tjenestemessige og operasjonelle prosesser.