MCGRAW-HILL EDUCATION - EUROPE

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

Produktbeskrivelse

Oppdag hemmelighetene bak verdensledende lederskap! Når det kommer til raffinert service og utsøkt gjestfrihet, er det én aktør som skiller seg ut fra mengden: The Ritz-Carlton Hotel Company. Med en ustoppelig oppmerksomhet på hver eneste luksuriøse detalj har selskapet hevet standarden for hvordan man skaper minneverdige kundeopplevelser i førsteklasses omgivelser. I "The New Gold Standard" får vi for første gang innsikt i lederskapsprinsippene som ligger bak selskapets ekstraordinære suksess. Boken tar deg med på en eksklusiv omvisning bak kulissene i The Ritz-Carlton Hotel Company. Gjennom uvanlig tilgang til selskapets ledere, ansatte og det prisvinnende Leadership Center, har den bestselgende forfatteren Joseph Michelli utforsket alle nivåer av lederskap i organisasjonen. Resultatet er en samling av nøkkelprinsipper som ledere i enhver virksomhet kan benytte for å skape en unik kundeopplevelse. Blant disse prinsippene finner vi: * Forståelse for de stadig skiftende behovene til kundene * Bemyndigelse av medarbeidere ved å behandle dem med største respekt.

Prishistorikk

Lavest
308 KR
Høyest
330 KR
Gjennomsnitt
315 KR
Median
308 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke MCGRAW-HILL EDUCATION - EUROPE
Navn The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
GTIN/EAN/ISBN 9780071548335
Kategorier Bøker