MCGRAW-HILL EDUCATION - EUROPE

The Sponsorship Seeker's Toolkit, Fourth Edition

The Sponsorship Seeker's Toolkit, Fourth Edition

Produktbeskrivelse

Den fjerde utgaven av 'The Sponsorship Seeker's Toolkit', kjent som "Bibel for Sponsoring", tilbyr en oppdatert og moderne tilnærming til sponsorering. Med nyinnlagte strategier for sosiale medier og digital markedsføring har forfatterne Kim Skildum-Reid og Anne-Marie Grey utviklet denne klassiske guiden for å hjelpe deg med å skille deg ut i en konkurransedyktig bransje. Denne utgaven er fylt med innovativt innhold som viser hvordan du kan integrere sosiale medier i eksisterende strategier, utvikle ideer for å styrke dine forslag, og gir et mangfold av case-studier som aldri før. I tillegg blir viktige trender i den korporative sponsorverdenen utforsket. Forfatterne guider leserne trinn-for-trinn gjennom hele prosessen, fra å samle intern støtte til fornyelse av sponsoravtaler. Som Ad Maatjens, grunnlegger og direktør for Sponsorreport, sier: 'Jeg har aldri lest en bedre håndbok for å søke etter sponsorer.' Denne boken er en essensiell ressurs for alle ideelle organisasjoner og enkeltpersoner som ønsker å mestre kunsten å tiltrekke seg sponsorer.

Prishistorikk

Lavest
711 KR
Høyest
748 KR
Gjennomsnitt
730 KR
Median
726 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke MCGRAW-HILL EDUCATION - EUROPE
Navn The Sponsorship Seeker's Toolkit, Fourth Edition
GTIN/EAN/ISBN 9780071825795
Kategorier Bøker