Den fjerde utgaven av 'The Sponsorship Seeker's Toolkit', kjent som "Bibel for Sponsoring", tilbyr en oppdatert og moderne tilnærming til sponsorering. Med nyinnlagte strategier for sosiale medier og digital markedsføring har forfatterne Kim Skildum-Reid og Anne-Marie Grey utviklet denne klassiske guiden for å hjelpe deg med å skille deg ut i en konkurransedyktig bransje. Denne utgaven er fylt med innovativt innhold som viser hvordan du kan integrere sosiale medier i eksisterende strategier, utvikle ideer for å styrke dine forslag, og gir et mangfold av case-studier som aldri før. I tillegg blir viktige trender i den korporative sponsorverdenen utforsket. Forfatterne guider leserne trinn-for-trinn gjennom hele prosessen, fra å samle intern støtte til fornyelse av sponsoravtaler. Som Ad Maatjens, grunnlegger og direktør for Sponsorreport, sier: 'Jeg har aldri lest en bedre håndbok for å søke etter sponsorer.' Denne boken er en essensiell ressurs for alle ideelle organisasjoner og enkeltpersoner som ønsker å mestre kunsten å tiltrekke seg sponsorer.