The Three Value Conversations: How to Create, Elevate, and Capture Customer Value at Every Stage of the Long-Lead Sale
Produktbeskrivelse
I boken "The Three Value Conversations" lærer B2B-selgere hvordan de kan kontrollere hver fase av lange salgsprosesser gjennom tre essensielle samtaler med kundene. For de mest suksessfulle selgerne er det avgjørende å være dyktige historiefortellere. Å mestre kunsten å føre meningsfulle samtaler med kundene er en nødvendighet for å oppnå suksess i salg. Det handler ikke bare om å levere en imponerende historie; det er også viktig å kunne artikulere verdien av det man tilbyr. Denne boken gir deg verktøyene og metodene du trenger for å skille deg ut fra konkurrentene, heve kompetansen din hos de riktige beslutningstakerne og maksimere alle salgsmuligheter gjennom hele den omfattende salgsprosessen. Du vil lære å: * Skape verdi for potensielle kunder ved å identifisere og rådgi dem om problemer, mulige trusler og tapte muligheter * Forklare hvorfor de bør velge deg fremfor konkurransen * Heve verdien av din løsning for å tiltrekke beslutningstakere.