MCGRAW-HILL EDUCATION - EUROPE

Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value

Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value

Produktbeskrivelse

En banebrytende prisingmodell for den nye forretningsverdenen. Hva får en kunde til å velge merke X fremfor merke Y, uavhengig av pris? Svaret ligger i én ting: Verdi. Når kundene opplever at de får god verdi fra ditt produkt eller tjeneste, er de villige til å betale mer – noe som er gode nyheter for deg og din bedrift. Selv i dagens globale marked, preget av aggressive konkurrenter, lavkostvarer, bevisste forbrukere og immaterielle digitale tilbud, kan du overgå og prestere bedre enn andre ved å bruke verdi-basert prising. Når det gjøres riktig, vil denne prising- og salgsmetoden hjelpe deg med å: * Forstå kundens ønsker og behov * Fokuser på de unike aspektene ved din bedrift * Kvantifisere hva som skiller deg fra konkurrentene og bygge en strategi basert på verdi * Kommunisere din verdi direkte til kundene. Nå mer enn noen gang er det avgjørende å revurdere realiteten av verdien du tilbyr kundene, og dette trinnvise programmet viser deg hvordan.

Prishistorikk

Lavest
653 KR
Høyest
681 KR
Gjennomsnitt
668 KR
Median
667 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke MCGRAW-HILL EDUCATION - EUROPE
Navn Value-Based Pricing: Drive Sales and Boost Your Bottom Line by Creating, Communicating and Capturing Customer Value
GTIN/EAN/ISBN 9780071761680
Kategorier Bøker