From Impressed to Obsessed: 12 Principles for Turning Customers and Employees into Lifelong Fans
Produktbeskrivelse
Er du klar for å gå fra å bare tilfredsstille kundene til å begeistre dem? I boken "From Impressed to Obsessed" presenterer den anerkjente eksperten på kundeservice, Jon Picoult, et tankevekkende argument: å strebe etter kundetilfredshet er i beste fall middelmådighet. Picoult belyser hvordan ekte kundelojalitet krever en strategi for å etterlate uforglemmelige positive inntrykk på alle du samarbeider med. Dette handler ikke bare om å forme deres opplevelser, men også om å skape minneverdige øyeblikk som vil sitte igjen hos dem. Boken dykker ned i den kognitive vitenskapen bak eksepsjonelle kundeopplevelser, og identifiserer banebrytende, psykologisk baserte strategier som bransjeledere som Apple, Disney og Southwest Airlines, samt fremadstormende oppstartsselskaper som BILT og Framebridge benytter for å påvirke folks oppfatninger og skape uforglemmelige inntrykk. Dette resulterer i at flere potensielle kunder blir til lojale kunder, og at eksisterende kunder utvikler seg til ivrige ambassadører for merket. Med et mangfold av interessante casestudier, fengende historier og opplysende forskning, gir "From Impressed to Obsessed" en ny forståelse av hva det virkelig krever for å bygge en virksomhet folk elsker.