Den 14. utgaven av boken 'Marketing' av Kerin og Hartley står som en av de mest omfattende løsningene innen markedsføringsfaget, og er utformet for å imøtekomme behovene til et bredt spekter av undervisere. Boken fokuserer på beslutningstaking og benytter en rekke utvidede eksempler, saker og videoer som omhandler virkelige mennesker som gjør faktiske markedsføringsvalg. Forfatterteamets mangeårige erfaring fra høyere utdanning preger bokens nyskapende pedagogiske tilnærming. 'Marketing' er kjent for sin samtalestil, evnen til å engasjere studenter gjennom aktive læringsteknikker, samt livfulle beskrivelser av virksomheter, markedsføringsprofesjonelle og entreprenører. Gjennom cases, øvelser og vitnesbyrd hjelper boken studenter med å knytte markedsføring til sine egne interesser og identifisere potensielle karriereveier. Med kraftige verktøy som Connect, SmartBook og de jevnlig oppdaterte ressursene på www.kerinmarketing.com, er denne 14. utgaven av 'Marketing' det beste valget for undervisere som søker et strengt og omfattende program med balansert dekning.