McGraw-Hill Education

Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the World's Most Admired Service Organizations

Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the World's Most Admired Service Organizations

Produktbeskrivelse

Denne lederguiden viser hvordan man bygger en servicekraft med inspirasjon fra metodene som har plassert Mayo Clinic på toppen av helsevesenet i USA. Mayo Clinic er anerkjent som en av de beste tjenesteleverandørene globalt, og har skapt en kultur som ikke bare overgår kundenes forventninger, men også oppnår dyp lojalitet blant både kunder og ansatte. Denne tidløse forretningsguiden gir et sjeldent innblikk i de beste praksisene som ligger til grunn for Mayo Clinics suksess. Gjennom en grundig analyse av de operasjonelle prinsippene som styrer alle ledelsesbeslutninger ved denne legendariske institusjonen, viser forfatterne Leonard Berry og Kent Seltman: • Hvordan et stort service merke utvikler seg fra de kjerneverdiene som nærer og beskytter det • Hvordan man kan utlede nyttige forretningsløsninger som kan anvendes utenfor helsevesenet • Fordelene ved å samle talent og oppmuntre til samarbeid • En velprøvd oppskrift på å skape bærekraftig servicekvalitet. Lær hvordan du kan anvende Clinicens suksessmetoder i din egen organisasjon: forretningskonsepter som gir fremragende resultater.

Prishistorikk

Lavest
285 KR
Høyest
365 KR
Gjennomsnitt
332 KR
Median
349 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke McGraw-Hill Education
Navn Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the World's Most Admired Service Organizations
GTIN/EAN/ISBN 9781260011838
Kategorier Bøker