Marketing Alternative Investments: A Comprehensive Guide to Fundraising and Investor Relations for Private Equity and Hedge Funds
Produktbeskrivelse
Bli en mester i markedsføringen av alternative investeringer – et avgjørende, men ofte oversett aspekt ved å sikre suksess for investeringsfond. Mange investeringsfond med gode prestasjoner og potensiale mislykkes på grunn av en enkelt årsak: Den store utfordringen som investorrelasjoner og fundraising-profesjonelle står overfor når de skal skaffe nødvendig kapital for å gjøre fondet lønnsomt. Som den eneste boken som tar for seg dette kritiske temat, bygger 'Marketing Alternative Investments' på erfaring og beste praksis fra en rekke tankeledere i bransjen og gir en omfattende oversikt over investeringssentert markedsføring og fundraising-strategi. Enten du jobber innen hedgefond, private equity, eller har ambisjoner om å bli en del av dette miljøet, vil du få uvurderlige innsikter i hvordan forstå investorer og investeringslandskapet, noe som vil hjelpe deg med å utvikle en vellykket markedsføringskampanje. 'Marketing Alternative Investments' er organisert i tre seksjoner: * Grunnleggende – historikk, struktur, beslutningsprosess, interessenter og investeringsforventninger.