McGraw-Hill Education

The 12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value

The 12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value

Produktbeskrivelse

Hva kjennetegner en effektiv og suksessrik markedsføringsleder? "The 12 Powers of a Marketing Leader" av tidligere McKinsey-partner Thomas Barta og seniorprofessor ved London Business School Patrick Barwise er den første forskningsbaserte ledelsesboken for markedsførere i det 21. århundre. Boken er basert på den største studien av sitt slag, med omfattende data fra over 8600 ledere i mer enn 170 land. Denne banebrytende boken identifiserer 12 spesifikke atferder - eller krefter - som driver markedsføreres forretningsmessige innvirkning og karrieresuksess. I løpet av lesningen vil du lære hvordan du kan: • MOBILISERE SJEFEN DIN: Gjøre innvirkning på høyeste nivå og tilpasse markedsføringen med selskapets prioriteringer. • MOBILISERE KOLLEGAENE DINE: Inspirere og motivere ikke-markedsføringskolleger til å levere en fremragende kundeopplevelse. • MOBILISERE TEAMET DITT: Bygge og tilpasse et vinnerteam innen markedsføring. • MOBILISERE DEG SELV: Fokuser på mål som vil gagne både kundene, selskapet og deg selv, ved å oppfylle dine egne behov og ambisjoner. Gjennom bokens innsikter kan du acquire de nødvendige ferdighetene for å bli en ledende figur i markedsføringsverdenen.

Prishistorikk

Lavest
344 KR
Høyest
358 KR
Gjennomsnitt
350 KR
Median
351 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke McGraw-Hill Education
Navn The 12 Powers of a Marketing Leader: How to Succeed by Building Customer and Company Value
GTIN/EAN/ISBN 9781259834714
Kategorier Bøker