The Forever Transaction: How to Build a Subscription Model So Compelling, Your Customers Will Never Want to Leave
Produktbeskrivelse
I takt med at flere selskaper omfavner abonnementmodeller, har det blitt klart at de langsiktige fordelene ved å etablere solide kunderelasjoner er betydelige. Boken "The Forever Transaction" gir leseren en dyp forståelse av hvordan man bygger relasjoner som sikrer at kundene forblir lojale, inspirert av suksesshistoriene til ledende selskaper som Nike, Spotify, LinkedIn og Target. Forfatteren og strategikonsulenten Robbie Kellman Baxter deler sin omfattende erfaring fra over ti år med å bistå selskap i denne transformative forretningsmodellen. Hun tilbyr konkrete verktøy og innsikt som er relevante for enhver bransje, og veileder leseren i hvordan man kan utvikle og implementere en abonnementbasert forretningsmodell som overgår konkurrentene. Gjennom boken får du innsikt i hvordan store aktører som Under Armour, Microsoft og Netflix har bygget opp en stadig voksende base av lojale abonnenter og holdt dem engasjerte. Det er på høy tid å bli med i medlemsøkonomien for å sikre konkurranseevnen på lang sikt.