McGraw-Hill Education

The Forever Transaction: How to Build a Subscription Model So Compelling, Your Customers Will Never Want to Leave

The Forever Transaction: How to Build a Subscription Model So Compelling, Your Customers Will Never Want to Leave

Produktbeskrivelse

I takt med at flere selskaper omfavner abonnementmodeller, har det blitt klart at de langsiktige fordelene ved å etablere solide kunde­relasjoner er betydelige. Boken "The Forever Transaction" gir leseren en dyp forståelse av hvordan man bygger relasjoner som sikrer at kundene forblir lojale, inspirert av suksesshistoriene til ledende selskaper som Nike, Spotify, LinkedIn og Target. Forfatteren og strategikonsulenten Robbie Kellman Baxter deler sin omfattende erfaring fra over ti år med å bistå selskap i denne transformative forretningsmodellen. Hun tilbyr konkrete verktøy og innsikt som er relevante for enhver bransje, og veileder leseren i hvordan man kan utvikle og implementere en abonnementbasert forretningsmodell som overgår konkurrentene. Gjennom boken får du innsikt i hvordan store aktører som Under Armour, Microsoft og Netflix har bygget opp en stadig voksende base av lojale abonnenter og holdt dem engasjerte. Det er på høy tid å bli med i medlemsøkonomien for å sikre konkurranseevnen på lang sikt.

Prishistorikk

Lavest
356 KR
Høyest
375 KR
Gjennomsnitt
366 KR
Median
364 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke McGraw-Hill Education
Navn The Forever Transaction: How to Build a Subscription Model So Compelling, Your Customers Will Never Want to Leave
GTIN/EAN/ISBN 9781265594763
Kategorier Bøker