McGraw-Hill Education

The Hidden Psychology of Social Networks: How Brands Create Authentic Engagement by Understanding What Motivates Us

The Hidden Psychology of Social Networks: How Brands Create Authentic Engagement by Understanding What Motivates Us

Produktbeskrivelse

Fra den tidligere lederen for merkevarestrategi hos Reddit kommer en innsiktsfull og tankevekkende tilnærming til den digitale økonomien og hvordan merker kan skape autentisk engasjement. Joe Federer, en ledende markedsføringsutøver og tenker, trekker på evolusjonsbiologi, antropologi, nevroanatomy og psykologi, i tillegg til mer enn ti års praktisk erfaring, for å forklare hvorfor mennesker oppfører seg så forskjellig på ulike nettplattformer og hva de søker fra sin deltakelse i hver av dem. Ved å bruke et rammeverk basert på Freuds Id, Ego og Superego-modell av menneskesjelen, viser han hvordan internett fungerer som et digitalt speilbilde av den kollektive menneskelige psyken. Han beskriver hvordan forskjellige sosiale nettverk reflekterer ulike tankesett: plattformer som Reddit representerer det ufiltrerte Id, mens Facebook og Twitter relaterer seg til det håndterte Ego, og Instagram til det ideelle Superego. På samme måte som vi oppfører oss annerledes når vi er hjemme alene eller ute med venner, belyser denne boken de komplekse interaksjonene som former vår digitale tilstedeværelse.

Prishistorikk

Lavest
317 KR
Høyest
330 KR
Gjennomsnitt
325 KR
Median
324 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke McGraw-Hill Education
Navn The Hidden Psychology of Social Networks: How Brands Create Authentic Engagement by Understanding What Motivates Us
GTIN/EAN/ISBN 9781260460223
Kategorier Bøker