Denne banebrytende og revolusjonerende boken vil transformere måten lean forstås, praktiseres og brukes i organisasjoner på. En lean-strategi handler om å oppnå en konkurransefordel ved å tilby produkter av bedre kvalitet til konkurransedyktige priser, samtidig som man sikrer en bærekraftig fortjeneste ved å eliminere unødvendig svinn. Dette oppnås ved å engasjere medarbeidere i å oppdage nye måter å tenke på sine egne jobber og smartere måter å samarbeide på. Selv om lean i sin nåværende form har vist seg å være radikalt effektiv, er ikke dens sanne potensial fullt utnyttet. "Lean Strategy" utnytter denne kraften og tilbyr en ny tilnærming til verdiskaping gjennom lean. Ledende eksperter på lean tar opp vanlige misoppfatninger om grunnprinsippene for lean/TPS, og viser den sanne hensikten med verktøy, metoder og holdninger som utnytter intelligensen til hver enkelt ansatt som gjør jobben. Du vil lære hvordan du kan tenke - og deretter handle - annerledes, og slik aktivere kraften til hver person i organisasjonen din på en disiplinert måte som genererer enestående og bærekraftig suksess.