Verdens mestselgende ekspert på Lean-prinsipper, Jeff Liker, sammen med Karyn Ross, presenterer en uunnværlig veiledning for serviceorganisasjoner som ønsker å implementere Lean-metodikk. I 'The Toyota Way to Service Excellence' viser de hvordan man kan oppnå verdi og nå resultater ved å anvende de velprøvde Lean-prinsippene fra den anerkjente Toyota Way-serien. Boken er en essensiell lesning for profesjonelle på alle nivåer innen servicebransjen, fra ledere til frontlinjearbeidere som daglig interagerer med kunder. Med utgangspunkt i den kjente 4P-modellen, lærer du hvordan du kan utvikle Lean-praksiser i hele organisasjonen din. Enten du er leder, konsulent, eller en ansatt i direkte kontakt med kunder, gir denne boken deg verktøyene og innsikten du trenger for å utnytte det beste av Lean. Ved å bruke denne boken som din guide, får du en klar forståelse av Lean, i tillegg til prinsipper, praksiser og verktøy som er nødvendige for å utvikle både folk og prosesser som overrasker og gleder kundene dine. Bokens veldokumenterte teknikker hjelper deg med å kontinuerlig forbedre tjenestene dine og effektivisere driften.