McGraw-Hill Education

The Toyota Way to Service Excellence (PB)

The Toyota Way to Service Excellence (PB)

Produktbeskrivelse

Verdens mestselgende ekspert på Lean-prinsipper, Jeff Liker, sammen med Karyn Ross, presenterer en uunnværlig veiledning for serviceorganisasjoner som ønsker å implementere Lean-metodikk. I 'The Toyota Way to Service Excellence' viser de hvordan man kan oppnå verdi og nå resultater ved å anvende de velprøvde Lean-prinsippene fra den anerkjente Toyota Way-serien. Boken er en essensiell lesning for profesjonelle på alle nivåer innen servicebransjen, fra ledere til frontlinjearbeidere som daglig interagerer med kunder. Med utgangspunkt i den kjente 4P-modellen, lærer du hvordan du kan utvikle Lean-praksiser i hele organisasjonen din. Enten du er leder, konsulent, eller en ansatt i direkte kontakt med kunder, gir denne boken deg verktøyene og innsikten du trenger for å utnytte det beste av Lean. Ved å bruke denne boken som din guide, får du en klar forståelse av Lean, i tillegg til prinsipper, praksiser og verktøy som er nødvendige for å utvikle både folk og prosesser som overrasker og gleder kundene dine. Bokens veldokumenterte teknikker hjelper deg med å kontinuerlig forbedre tjenestene dine og effektivisere driften.

Prishistorikk

Lavest
403 KR
Høyest
424 KR
Gjennomsnitt
413 KR
Median
411 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke McGraw-Hill Education
Navn The Toyota Way to Service Excellence (PB)
GTIN/EAN/ISBN 9781265784478
Kategorier Bøker