McGraw-Hill

Foundations of Marketing, 7e

Foundations of Marketing, 7e

Produktbeskrivelse

Har du noen gang lurt på hvordan markedsførere bruker data og teknologi for å innhente relevant informasjon om sin målgruppe? Eller hvordan markedsførere i dagens samfunn håndterer spørsmål knyttet til bærekraft, klimaendringer og planlagt produktobsolens? I sin 7. utgave av "Foundations of Marketing" tar denne ledende læreboken for seg disse viktige temaene. Boken er fylt med moderne eksempler og casestudier som illustrerer de praktiske anvendelsene av markedsføringskonsepter. Utforsk: - Den økende betydningen av sosial markedsføring - Hvordan organisasjoner utnytter forbrukerdata for å ta beslutninger som øker kundelojalitet og konverteringsnivåer - Rollen til merkevarefellesskap, peer-to-peer-markedsføring og sosiale påvirkere - En både leder- og forbrukerorientert tilnærming til markedsføring Nøkkelfunksjoner: - Markedsføringsspotlight omtaler innovasjoner fra merker som Zoom, Rent the Runway og Jo.

Prishistorikk

Lavest
649 KR
Høyest
716 KR
Gjennomsnitt
692 KR
Median
701 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke McGraw-Hill
Navn Foundations of Marketing, 7e
GTIN/EAN/ISBN 9781526849007
Kategorier Bøker