Har du noen gang lurt på hvordan markedsførere bruker data og teknologi for å innhente relevant informasjon om sin målgruppe? Eller hvordan markedsførere i dagens samfunn håndterer spørsmål knyttet til bærekraft, klimaendringer og planlagt produktobsolens? I sin 7. utgave av "Foundations of Marketing" tar denne ledende læreboken for seg disse viktige temaene. Boken er fylt med moderne eksempler og casestudier som illustrerer de praktiske anvendelsene av markedsføringskonsepter. Utforsk: - Den økende betydningen av sosial markedsføring - Hvordan organisasjoner utnytter forbrukerdata for å ta beslutninger som øker kundelojalitet og konverteringsnivåer - Rollen til merkevarefellesskap, peer-to-peer-markedsføring og sosiale påvirkere - En både leder- og forbrukerorientert tilnærming til markedsføring Nøkkelfunksjoner: - Markedsføringsspotlight omtaler innovasjoner fra merker som Zoom, Rent the Runway og Jo.