Den sjette utgaven av 'Organisational Behaviour' gir en grundig innføring i feltet for studenter og fremtidige praktikere. Boken er omfattende revidert for å gjenspeile de nyeste utviklingene innen organisasjonsatferd, samtidig som den opprettholder sine solide forskningsfundamenter. Med en balansert tilnærming som kombinerer psykologiske perspektiver med sosiale aspekter, utforsker den hvordan personlighet, følelser, verdier og gruppedynamikk påvirker organisasjoner. Boken har spesielt fokus på hvordan ledelse, organisasjonsstruktur og politikk bidrar til den overordnede atferden i organisasjoner. Blant de viktigste funksjonene finner vi: * Nye kasusstudier på slutten av hvert kapittel med relevante eksempler fra hele verden, inkludert selskaper som United Airlines, Zara og HP, som anvender kapitlenes hovedtemaer, og knytter dem til de viktigste teoriene og hva som er lært. * Et nytt kapittel om organisasjonsarkitektur som kombinerer og finjusterer to tidligere kapitler om organisasjonsstruktur og organisasjonsdesign. * Nye IRL-logoer for å forbedre læringsopplevelsen.