Media Studies: The Basics av Julian (Bournemouth University UK) McDougall, Claire Pollard

Media Studies: The Basics av Julian (Bournemouth University UK) McDougall, Claire Pollard

Produktbeskrivelse

Den oppdaterte og reviderte utgaven av 'Media Studies: The Basics' fungerer som en fremragende veileder i det stadig skiftende medielandskapet og studiet av medievitenskap. I løpet av de siste årene har det vært betydelige endringer i hva som definerer media, drevet av teknologiske fremskritt som har introdusert helt nye produserende aktører, forbrukere og leveringsmetoder. Denne utgaven tar opp sentrale spørsmål som: Hvem eller hva er egentlig media? Hva er de viktigste begrepene og konseptene som benyttes i medieanalyse? Hvilke områder har de nye medieteknologiene påvirket mest? Og hvordan, og av hvem, lages media i det 21. århundre? Med nye case-studier, en oppdatert ordbok og anbefalinger for videre lesning, gir denne boken en ideell introduksjon til medievitenskap for både A-nivå og undergraduate studenter.

Prishistorikk

Lavest
281 KR
Høyest
299 KR
Gjennomsnitt
289 KR
Median
287 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Media Studies: The Basics av Julian (Bournemouth University UK) McDougall, Claire Pollard
GTIN/EAN/ISBN 9781138349162
Kategorier Bøker