I B2B-verdenen blir personer som sikrer de største avtalene ansett som helter. Dette skyldes at hele 80 % av inntektene i noen av verdens største B2B-selskaper stammer fra så lite som 1 % av kundebasen, eller færre enn 100 kunder. En betydelig del av denne inntekten kommer fra megadealer. Denne informasjonen holdes ofte skjult for å hindre investorer i å se på det som en risiko. Men hva om suksessen til dagens største selskaper egentlig avhenger av deres evne til å mestre og vinne megadealer? Det er ikke uten grunn at topp megadealere har årlige kompensasjonspakker som overstiger 1 million USD. Men hvordan klarer de det? Inntil nå har svaret vært innhyllet i mysterier. I denne praktiske boken avdekker Aberg og Engman de fem hjørnesteinene for en vellykket megadeal og utforsker de mange kompleksitetene rundt dem. De presenterer også en unik og banebrytende tilnærming til komplekssalg som kombinerer konto-basert markedsføring og salg med sosialt salg på bedriftsnivå, på en måte som vil transformere ditt salgs- og markedsføringsarbeid.