Boken "Retention Point" av Robert Skrob gir en dypere forståelse av hvordan man kan styrke medlemskapet og øke inntektene fra abonnementstjenester ved å fokusere på å beholde eksisterende medlemmer. Skrob er en ekspert på medlemskapsmarkedsføring og deler sine strategier for hvordan man kan få flere medlemmer til å nå såkalt Retention Point, der de virkelig forvandler seg til lojale kunder som ikke bare fortsetter å handle, men også entusiastisk anbefaler tjenesten videre til sine venner. Medlemmer som når Retention Point er de som elsker tilbys produktene, og som skaper en vedvarende inntektsstrøm ved hver fornyelse av medlemskapet. Boken adresserer en viktig innsikt: det er ikke nok å kun fokusere på å skaffe nye medlemmer. I stedet må man forstå at medlemskapets suksess henger sammen med evnen til å minimere frafall. Ved å implementere de teknikkene Skrob deler, vil du kunne oppnå en økning i lojalitet blant medlemmene og dermed bygge en sterkere og mer bærekraftig inntektsmodell for din virksomhet.