Design & Development With Unreal Engine 5 & Blender
Produktbeskrivelse
Denne boken utgjør et omfattende verk som dekker en rekke detaljerte emner innen Unreal Engine, Blender, skripting, kunst og bransjen generelt. Leseren kan forvente en variert tilnærming til relaterte emner kombinert med kjernekompetanse for å oppnå en dypere forståelse og verdsetting innen feltet og programvaren. Spillutvikling krever ofte bruk av flere applikasjoner sammen med Unreal og Blender for å optimalisere arbeidsflyten, spesielt når det kommer til importering av innhold, redigering, skripting og animasjon. I boken vil du også få en kort innføring i hvordan man sammenstiller et spill-narrativ og utvikler konsepter. Gjør deg klar til å dykke ned i hvordan og hvorfor som ligger bak generell design og utvikling for spill, konseptualisering og animasjon. Dette er en bok for designere som ønsker å utvide sin kunnskap og utnytte ulike kunstneriske 3D-medier og teknikker i kombinasjon med programmering og/eller kvalitetssikring. Boken gir en grundig innsikt i de intrikate, praktiske og teoretiske aspektene av å være en teknisk kunstner/generalist innen 3D.