Den anerkjente boken "Designed for Digital" er utnevnt til en av Forbes' ti beste teknologibøker i året. Denne boken tilbyr en grundig veiledning for hvordan etablerte store selskaper kan redesigneres for å oppnå digital transformasjon og suksess. Gjennom eksempler fra over 300 forretningsledere og 30 innflytelsesrike organisasjoner, inkludert kjente navn som Amazon, Uber, LEGO og Toyota, avdekkes innsikter fra virkelig verden. Mange etablerte selskaper har tatt i bruk digitale teknologier som skybaserte løsninger, mobile applikasjoner, tingenes internett og kunstig intelligens. Likevel er det ikke alle som har tilpasset strukturen sin for det digitale landskapet. Denne boken gir praktiske råd og konkret veiledning om hvordan organisasjoner kan optimaliseres for digital suksess. Forfatterne identifiserer fem essensielle byggeklosser for denne omstillingen: • Delte kundesynspunkter • Operativ ryggrad • Digital plattform • Ansvarsrammeverk • Ekstern utviklerplattform. I en digital økonomi, der den teknologiske utviklingen og kundens behov endres i et raskt tempo, er det avgjørende at forretningsstrategier er fleksible. Dette gir fokus på viktigheten av effektiv forretningsdesign som en ovenfra-og-ned ledelsesoppgave. "Designed for Digital" er derfor en uvurderlig ressurs for ledere som ønsker å navigere i det moderne, digitale landskapet.