MIT PRESS LTD

Free Innovation

Free Innovation

Produktbeskrivelse

I boken 'Free Innovation' utforsker den ledende innovasjonsforskeren Eric von Hippel det voksende fenomenet av gratisinnovasjon, der innovasjoner utvikles av forbrukere og tilbys uten kostnad. Med bakgrunn i sin innflytelsesrike bok 'Democratizing Innovation', integrerer von Hippel nye teorier og forskningsfunn i rammen av et 'gratis innovasjonsparadigme'. Han definerer gratisinnovasjon som prosesser der forbrukere skaper innovasjoner drevet av egen motivasjon og deretter deler designene sine gratis. Dette er en enkel og grasrotbasert innovasjonsprosess, helt fri fra betalte transaksjoner og intellektuelle eiendomsrettigheter. Gratisinnovasjon er allerede utbredt i nasjonale økonomier og vokser jevnt i både omfang og skala. I dag investerer titalls millioner forbrukere kollektivt titalls milliarder dollar årlig i utviklingen av innovasjoner. Imidlertid skjer utviklingen av gratisinnovasjoner i forbrukernes ubetalte og frivillige tid, noe som ytterligere forsterker den unike naturen ved denne innovasjonsmetoden.

Prishistorikk

Lavest
455 KR
Høyest
475 KR
Gjennomsnitt
465 KR
Median
465 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke MIT PRESS LTD
Navn Free Innovation
GTIN/EAN/ISBN 9780262551922
Kategorier Bøker