Læreboken 'Learning From Las Vegas' er en fascinerende faksimileutgave av den storformatboken som lenge har vært ute av trykk. Boken, som ble utgitt av MIT Press i 1972, hadde straks en betydelig innvirkning og skapte debatt i arkitekturverdenen. Forfatterne argumenterte for noe som var revolusjonerende på den tiden: at reklameskilt og kasinoer i Las Vegas fortjente å bli ansett som viktige arkitektoniske objekter. De utfordret samtidig samtidige arkitekter som var besatt av det heroiske og monumentale. Den fysiske boken, designet av det ikoniske MIT-designet Muriel Cooper, ble beskrevet som et mesterverk av modernistisk design. Likevel mente forfatterne at bokens design var for monumentalt for et verk som hyldet det stygge og ordinære over det heroiske og monumentale. I 1977 publiserte MIT Press en revidert utgave, en beskjeden papirversjon som forfatterne mente bedre samsvarte med bokens argumenter. Den opprinnelige utgaven, designet av Cooper, falt snart ut av trykk og ble en ettertraktet samlerobjekt, og eksemplarer av denne utgaven selges nå for høye priser.