I dagens digitale markedsføringslandskap konkurrerer alle om oppmerksomhet ved hjelp av de samme automatiseringsverktøyene for annonsering. I denne tilsynelatende jevne konkurransen, hvordan kan du skille deg ut? Hvordan kan kunstig intelligens hjelpe deg med å bli bedre enn konkurrentene i stedet for bare å tilpasse deg? Svaret ligger i såkalt automatiseringslagdeling. I 'Unlevel the Playing Field' avdekker Frederick Vallaeys hvordan man kan kombinere det beste av menneskelig kreativitet med maskinens effektivitet for å utvikle vellykkede digitale markedsføringsprogrammer. Denne oppfølgeren til Fredericks første bok tar for seg tre sentrale områder innen søkemarkedsføring – budgivning, målretting og meldingsformidling – for å illustrere hvordan automatiseringslagdeling kan heve kampanjene dine til et høyere nivå av lønnsomhet. Enten du jobber i et byrå eller som intern markedsfører med fokus på e-handel eller lead generering, viser denne boken hvordan du kan differensiere deg i mengden av digital markedsføring. Få innsikt i en ny tilnærming for å øke salg, forbedre avkastningen og gjøre annonseplattformer til din fordel.