MORGAN JAMES PUBLISHING LLC

Selling in a Post-Trust World

Selling in a Post-Trust World

Produktbeskrivelse

Tillitsverdi er en grunnleggende faktor i salg. I en tid preget av utbredt skepsis kan det imidlertid virke nærmest umulig å skape og opprettholde tillit. I boken 'Selling in a Post-Trust World' får salgspersonell veiledning i hvordan man kan etablere tillit med potensielle kunder og klienter. Basert på The Trust Formula™, en velprøvd modell som har hjulpet tusenvis av salgspersonell, lærer leserne å bygge ekte relasjoner, kommunisere verdifull innsikt, skape inspirerende opplevelser og utvikle disiplinerte vaner. Hver kapittel avsluttes med praktiske handlingspunkter. Ved å anvende ideene fra denne boken, vil leserne avdekke hemmeligheten bak å bygge tillit hos skeptiske potensielle kunder og klienter. Dette vil føre til økte salg når de mestres ferdigheter for mer effektiv prospektering, høyere vinnersjanser og langsiktige relasjoner med klientene.

Prishistorikk

Lavest
204 KR
Høyest
212 KR
Gjennomsnitt
208 KR
Median
208 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke MORGAN JAMES PUBLISHING LLC
Navn Selling in a Post-Trust World
GTIN/EAN/ISBN 9781636983431
Kategorier Bøker