Det er fullt mulig å bygge en virksomhet rundt din ekspertise, dine ideer, ditt budskap og din personlighet. Men først må du innse at DU ER MERKEVARE. I dag er det flere enn noen gang som etablerer vellykkede selskaper basert på sine personlige merkevarer. Men hva er hemmeligheten bak at noen klarer å skape virksomheter med inntekter på seks- eller til og med syv-sifrede beløp, mens andre sliter med å oppnå et jevnt inntektsnivå? Innenfor den personlige merkevareverdenen kan man ofte se to tydelige tilnærminger. Den første gruppen av mennesker presenterer en falsk versjon av seg selv, i troen på at et såkalt 'bilde' eller 'oppfatning' alene vil gi dem de resultatene de ønsker. Disse individene glemmer at oppmerksomhet ikke er noe man har krav på – det er noe som må fortjenes. Den motsatte tilnærmingen er at noen overshare i navnet av autentisitet, og forteller om sine personlige problemer uten hemmeligheter, ofte avslørende mer enn det som er behagelig å lese om. Det kan virke som om disse personene prøver å selge sine kamper, noe som som regel ikke fører til bærekraftig suksess. Som et bilvrak kan denne type oppmerksomhet være drakraft, men...