MX PUBLISHING

The 73 Rules of Influencing the Interview Using Psychology, NLP and Hypnotic Persuasion Techniques

The 73 Rules of Influencing the Interview Using Psychology, NLP and Hypnotic Persuasion Techniques

Produktbeskrivelse

Konkurransen om jobber har aldri vært høyere, og kampen om stillingene kommer fra alle kanter av verden. Den nylige resesjonen har økt presset på alle jobbmuligheter, med et gjennomsnitt på over 300 søkere for hver utlyst stilling. Selv erfarne kandidater går glipp av jobbtilbud på stillinger de har hatt i årevis, rett og slett fordi de ikke er kjent med de nye reglene for jobbintervjuer. I dagens arbeidsmarked er det avgjørende å skille seg ut, tilby noe unikt og lære hvordan man kan påvirke og manipulere intervjuprosessen. Denne boken er ikke for de med svak helse, ettersom de 73 reglene for å influere intervjuet trekker fra psykologisk teori, NLP og avslører hemmelighetene som mestre av påvirkning, suksessrike sjekker, mektige forretningsledere og beryktede bedrager bruker for å oppnå det de ønsker. Vi har samlet det beste fra hva disse manipulatorene har å tilby, og gjort det relevant for jobbintervjuer, slik at dine sjanser for å sikre deg drømmejobben øker.

Prishistorikk

Lavest
145 KR
Høyest
169 KR
Gjennomsnitt
152 KR
Median
149 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke MX PUBLISHING
Navn The 73 Rules of Influencing the Interview Using Psychology, NLP and Hypnotic Persuasion Techniques
GTIN/EAN/ISBN 9781780922225
Kategorier Bøker