Reimagining Literacies in the Digital Age: Multimodal Strategies to Teach with Technology
Produktbeskrivelse
Å leve i en multimodal verden kan være overveldende. For å forberede elever på å produsere og konsumere de mangfoldige tekstene som innovative teknologier muliggjør, argumenterer Schmidt og Kruger-Ross for en langsommere og mer bevisst tilnærming til å tenke på og planlegge undervisningen i lese- og skriveferdigheter. De viser hvordan teknologi kan utvide, forbedre og inspirere sekondærstudenters evner til både å konsumere og produsere innhold, ved først å undersøke visuelle og auditive ferdigheter før de dykker inn i multimodale ferdigheter. Med tilsammen 40 års undervisningserfaring og seks års samarbeid om å undervise i leseferdigheter med teknologi, deler disse lærerutdannerne og podcasterne fra Notorious Pedagogues sin visjon om teknologi i klasserommet, som er sterkt påvirket av behovet for å tilpasse seg fjernundervisning som følge av pandemien. Hver kapittel begynner med å knytte sitt tema til en overordnet tema og kontekstuelt plassere emnet på en måte som gjør det lett for leserne å forstå forbindelsen til textens overordnede hensikt.