Netnografi har etablert seg som et uunnværlig verktøy for kvalitativ forskning innen de dynamiske, komplekse og ofte konfliktfylte områdene av dagens teknokultur. Gjennom mer enn to tiår har netnografi blitt påvirket av akademiske felt, bransjer, nasjonale kontekster, teknologier og plattformer, samt språk og kulturer, noe som har formet forskningspraksisen til akademikere verden over. I denne boken presenterer 34 forskere 19 kapitler som undersøker hvordan de har tilpasset netnografi, og hvilke erfaringer disse endringene gir oss. Boken henvender seg til studenter og forskere innen akademiske og profesjonelle felt, og den diskuterer hvordan vi kan utnytte netnografisk forskning bedre for å forstå de mange måtene nettverksbaserte teknologier påvirker alle aspekter av moderne forretningsliv og forbrukeropplevelse. "Netnography Unlimited" gir en enestående ny innsikt i netnografi. Fra COVID-19 og influencerempati til pengespill og det mørke nettet, offentlig relasjon og militærstrategi, til AI og mer-than-human netnografi, samt video-streaming, utforsker boken flere relevante og aktuelle temaer.