Boken "Neuro Design" er anerkjent med en omtale i Business Book Awards 2018 i kategorien for tankeleder. I dagens næringsliv produserer bedrifter av alle størrelser en enorm mengde kreativ grafikk og innhold, inkludert nettsteder, presentasjoner, videoer og innlegg på sosiale medier. Store selskaper som Procter & Gamble, Coca-Cola, Tesco og Google benytter seg nå av nevrovitenskapelig forskning og teorier for å optimalisere sitt digitale innhold. "Neuro Design" utforsker dette spennende feltet av nevromarkedsføring og gir leserne innsikter fra den voksende grenen av neuroestetikk. Dette gir mulighet til å forbedre kundetilfredsheten gjennom nettsteder og øke lønnsomheten. Boken fremhever viktigheten av å forstå forbrukernes ubevisste reaksjoner på design og hvordan merkevarer kan utnytte dette for å forbedre ytelse og øke troverdigheten og overbevisningen av sitt innhold. Den inkluderer praktiske metoder som nevroforskning for testing av nettsteder, samt virkelige casestudier fra kjente selskaper som P&G, Coca-Cola og Google.