Neurons Inc

Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience

Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience

Produktbeskrivelse

Boken 'Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience' gir en grundig innføring i hvordan hjernens funksjoner påvirker forbrukeratferd og beslutningsprosesser. Forfatterne, Leonard Murphy og Malcolm MacLennan, utforsker sammenhengen mellom nevrovitenskap og markedsføring, og viser hvordan innsikt fra hjerneforskning kan brukes til å forstå forbrukernes behov og ønsker bedre. Gjennom illustrative eksempler og case-studier belyser de hvordan selskaper kan dra nytte av neuromarketing-teknikker for å optimalisere sine markedsføringsstrategier. Boken er ideell for både studenter og yrkesaktive innen markedsføring, samt for alle som ønsker å lære mer om hvordan beslutninger fattes på et nevrologisk nivå.

Prishistorikk

Lavest
405 KR
Høyest
426 KR
Gjennomsnitt
416 KR
Median
414 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Neurons Inc
Navn Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience
GTIN/EAN/ISBN 9788799760206
Kategorier Bøker