3-Win Sponsorship: The Next Generation of Sports and Entertainment Marketing
Produktbeskrivelse
I dagens samfunn er forbrukere mer bevisste enn noen gang på verdiene og atferden til selskapene de velger å handle fra. De forventer at merkevarer skal samsvare med deres egne verdier. Denne økningen i 'bevisst forbruk' har ført til at bedrifter må tilpasse både driften og markedsføringspraksisen sin. Behovet for en ny tilnærming til markedsføring er tydeligere enn noensinne i sports- og underholdningsindustrien, hvor risikoene er store og belønningene enda større. "3-Win Sponsorship" gir en grundig innsikt i hvordan organisasjoner kan begynne å integrere formål og sosial innvirkning i sine sponsorplattformer. Boken tar for seg sponsingens historie, hvordan denne praksisen har utviklet seg, og hvordan organisasjoner kan tilpasse sine markedsføringsinnsatser for å møte disse nye utfordringene og lykkes gjennom sosiale sponsoravtaler. Du vil lære om: - Historien og opprinnelsen til moderne sponsing - De 5 prinsippene for effektiv 3-Win Sponsorship - Eksempler på 3-Win Sponsorship-plattformer.