Den definitive guiden for å blomstre som yoga-instruktør, utvidet og oppdatert med informasjon om hvordan man kreativt kan navigere i det stadig skiftende etter-pandemiske undervisningslandskapet. Første utgave av "The Art and Business of Teaching Yoga" ble publisert i 2016 og ble straks en essensiell ressurs for dem som ønsket å starte eller opprettholde en vellykket karriere som yoga-instruktør. Boken dekker ikke bare hvordan man kan bli en bedre lærer, men gir også leserne verktøyene de trenger for å navigere i små (eller ikke så små) bedriftseierskap. På bare noen få år har landskapet endret seg dramatisk. Pandemien førte til en økning i online (digital) yoga, som sannsynligvis vil vedvare. Lærere står også overfor brede kulturelle skifter, sosiale endringer og en utviklende miljøkrise. For å lykkes i denne nye verden må de vite hvordan de kan bygge opp en virksomhet og undervise i yoga på en dyktig måte. Denne utvidede nye utgaven vil hjelpe leserne med å: - bygge en lojal studentbase - planlegge dynamiske og engasjerende klasser.