NEW YORK UNIVERSITY PRESS

Spreadable Media

Spreadable Media

Produktbeskrivelse

Boken 'Spreadable Media' gir en grundig innsikt i hvordan deling, lenking og liker har omformet medie- og markedsføringsbransjen. Dette verket er en sjelden anledning til å få et innblikk i dagens stadig skiftende medielandskap. Tidene med korporativ kontroll over medieinnhold og distribusjon er forbi, og har blitt erstattet med fenomenet kjent som 'brukergenerert innhold'. 'Spreadable Media' kartlegger de fundamentale endringene som har funnet sted, og gir leserne en omfattende oversikt over den deltakende kulturen som har oppstått, fra internett-memes til presidentens tweets. Forfatterne utfordrer våre forestillinger om hva som går 'viralt', og undersøker faktorer som publikumsengasjement og deltakelsesmiljøet. De kontrasterer begrepene 'stickiness' — som handler om å samle oppmerksomhet på sentraliserte steder — med 'spreadability', som beskriver hvordan innhold sprer seg bredt gjennom både formelle og uformelle nettverk. Mens det første ofte har vært målet for mediesuksess i den digitale verden, fanger det siste de virkelige måtene innhold beveger seg på.

Prishistorikk

Lavest
1069 KR
Høyest
1155 KR
Gjennomsnitt
1095 KR
Median
1092 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke NEW YORK UNIVERSITY PRESS
Navn Spreadable Media
GTIN/EAN/ISBN 9780814743508
Kategorier Bøker