I en verden der tall ofte overskygger de personlige relasjonene, er det essensielt for entreprenører å anerkjenne menneskene bak kundedataene. Hver eneste følger, abonnent eller kjøper representerer en individ med egne ønsker og behov, som ser etter lederskap, råd og omsorg. I denne konkurransepregete verdenen finnes det personer som lengter etter pålitelighet og noen de kan stole på – noen som virkelig har deres beste interesse i tankene. Når du klarer å knytte et ekte bånd med disse menneskene, har du muligheten til å skape 'Superfans'. Disse trofaste tilhengerne går langt utover det å 'like' et innlegg på sosiale medier eller å kjøpe produkter. De blir dine største støttespillere, promotorer av ditt arbeid, og vil i stor grad påvirke andres oppfatning av deg. De vil fortelle vennene sine om deg, sende deg oppmuntrende meldinger, og vise sin støtte på utallige måter. Uansett om du er en beskjeden YouTuber i startfasen eller leder et Fortune 500-selskap, er det superfans der ute som venter på at du tar initiativ til å knytte kontakt med dem.