Nicolas Mather

The 22 Laws of Category Design

The 22 Laws of Category Design

Produktbeskrivelse

I "The 22 Laws of Category Design" presenterer forfatterne Al Ries og Jack Trout en uvurderlig guide til hvordan selskaper kan skape og dominere sine egne kategorier i markedet. Boken utforsker de essensielle prinsippene som styrer kategoridesign og tilbyr praktiske strategier og innsikter for virksomheter som ønsker å skille seg ut i en stadig mer konkurransedyktig verden. Med fokus på de 22 lovene, illustrerer boken hvordan man kan identifisere nye muligheter og kapitalisere på dem, samt hvordan man posisjonerer seg effektivt mot kunder og konkurrenter. Dette er en uunnvikelig lesing for entreprenører, markedsføringsfolk og ledere som ønsker å forstå kraften av kategoritenkning og hvordan denne tilnærmingen kan transformere deres virksomhet.

Prishistorikk

Lavest
366 KR
Høyest
382 KR
Gjennomsnitt
374 KR
Median
374 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Nicolas Mather
Navn The 22 Laws of Category Design
GTIN/EAN/ISBN 9781956934571
Kategorier Bøker