Color Psychology: Profit From The Psychology of Color: Discover the Meaning and Effects of Color
Produktbeskrivelse
Boken 'Color Psychology' utforsker de ulike psykologiske virkningene farger har på den menneskelige psyken. Fargekonsulenter mener at fargene som benyttes i design av objekter eller miljøer, som en nettside, kan ha en betydelig innvirkning på folks følelser og yteevne innenfor disse omgivelsene. Mennesker reagerer, selv på et psykologisk nivå, på farger. Basert på grunnleggende prinsipper i fargepsykologi og mange års forskning fra fargepsykologer, er egenskapene til visse farger identifisert for å fremkalle spesifikke emosjonelle reaksjoner. Dette ble oppnådd ved å studere reaksjonene fra hundretusener av testsubjekter over hele verden for å isolere hvordan visse farger får oss til å føle. Boken gir innsikt i hvordan farger kan forbedre din bunnlinje, påvirke folks følelser, og hvilke farger som passer best for ditt målmarked. Du vil også lære om de 'magiske' fargene, hvilke farger som får kunder til å bruke mer, samt mye mer.