Har du alltid vært nysgjerrig på språk- og oversettingstjenester, men følt deg overveldet av den mangefasetterte industrien? "The General Theory of the Translation Company" åpner døren til en verden av innsikt og forståelse. Denne boken er perfekt for både nykommere og erfarne fagfolk, og tilbyr en engasjerende tilnærming til emnet. Den gir leserne en sjanse til å Reflektere: Er du en oversetter eller eier av et oversettelsesselskap som søker metoder for å vokse og øke inntektene? Har du blitt tildelt ansvaret for 'lokalisering', men vet ikke hva det innebærer? Eller kanskje er du en leder som ønsker å gi et nyttig ressursmateriale til en ansatt? Uansett hvor du befinner deg i denne bransjen, gir denne boken svar på rundt innholdet som ofte er oversett. Klargjøring av komplekse begreper og prosesser gis gjennom en lettfattelig stil, som sikrer at du slipper å kjede deg. Du er ikke alene; mange stiller de samme spørsmålene, og denne boken er her for å hjelpe.