No B.S. Guide to Brand-Building by Direct Response av Dan S. Kennedy

No B.S. Guide to Brand-Building by Direct Response av Dan S. Kennedy

Produktbeskrivelse

Millionæren Dan S. Kennedy, sammen med de suksessfulle franchisetakerne Forrest Walden og Jim Cavale, avkrefter de vanlige mytene om merkevarebygging som ofte deles av småbedriftseiere og entreprenører. De gir leserne en dossiss av virkeligheten: Din merkevare bør være et glade og naturlig resultat av direkte markedsføring - ikke noe du bør kjøpe rett ut. Denne boken gir ingen strategier for å lage et selskapslogo, skrive et slagord eller sende ut en pressemelding. Du vil ikke lære hvordan du skal følge i fotsporene til store merkevareannonsører - og dermed risikere å sende virksomheten din til konkurs. Boken handler ikke om å kjøpe seg merkemakt. I stedet lærer du hvordan du kan få en svært verdifull merkevare - helt gratis. Under ledelse av Kennedy og hans medforfattere vil du få innblikk i prinsippene bak kraftfulle merkevarer som ikke har brukt store summer på å bygge opp sitt merkenavn. Mestrer disse sannhetene for deg selv, anvend dem i praksis, og bygg din egen merkevaretribe - kunder som tror på, fremmer og kjøper din merkevare.

Prishistorikk

Lavest
175 KR
Høyest
199 KR
Gjennomsnitt
182 KR
Median
179 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn No B.S. Guide to Brand-Building by Direct Response av Dan S. Kennedy
GTIN/EAN/ISBN 9781599185330
Kategorier Bøker