Denne boka, som er en New York Times bestselger og ble nominert til Financial Times & McKinsey Business Book of the Year i 2020, tar leseren med inn i den unike kulturen som ligger bak Netflix, en av verdens mest nyskapende og vellykkede selskaper. Reed Hastings, medgründer av Netflix, deler for første gang innsiktene om de utradisjonelle prinsippene som har drevet selskapet i over tyve år. Siden starten som en nettdrevet DVD-utleietjeneste i 1998, har Netflix revolusjonert underholdningsindustrien, generert milliarder av dollar i årlige inntekter og fengslet publikum i mer enn 190 land. For å oppnå slike bemerkelsesverdige høyder har selskapet kontinuerlig måttet reinvente seg selv. Hastings avviste konvensjonelle metoder og tradisjoner som preger mange andre selskaper, og utviklet i stedet en innovativ tilnærming til ledelse som har gjort det mulig for Netflix å tilpasse seg endrede markedsforhold. 'No Rules Rules' gir en dypere forståelse av hvordan slike radikale ledelsesprinsipper har vært avgjørende for selskapets suksess og hvordan disse kan anvendes i andre sammenhenger.