NO STARCH PRESS,US

Invent Your Own Computer Games With Python, 4e

Invent Your Own Computer Games With Python, 4e

Produktbeskrivelse

Boken "Invent Your Own Computer Games with Python" gir deg muligheten til å lære hvordan du lager dataspill ved hjelp av det populære programmeringsspråket Python, selv om du ikke har noe programmeringserfaring fra før. Du begynner med å utvikle klassiske spill som Hangman, Gjett Talet og Tic-Tac-Toe, før du tar steget videre til mer avanserte prosjekter, som et tekstbasert skattejaktspill og et animerte kollisjonsunnvikingsspill med lydeffekter. Underveis vil du tilegne deg viktige programmerings- og matematikkonsepter som vil heve ferdighetene dine innen spillprogrammering. I boken lærer du blant annet hvordan du: kombinerer løkker, variabler og kontrollflyt-setninger til fungerende programmer, velger riktige datatyper som lister, ordbøker og tupler, legger til grafikk og animasjon i spillene ved hjelp av pygame-modulen, håndterer tastatur- og musinput, programmerer enkel kunstig intelligens slik at du kan spille mot datamaskinen, bruker kryptografi for å konvertere tekstmeldinger til hemmelig kode, samt feilsøker programmene dine og finner vanlige feil mens du jobber.

Prishistorikk

Lavest
387 KR
Høyest
527 KR
Gjennomsnitt
450 KR
Median
469 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke NO STARCH PRESS,US
Navn Invent Your Own Computer Games With Python, 4e
GTIN/EAN/ISBN 9781593277956
Kategorier Bøker