Notion Press

Fomo: Marketing to Millennials

Fomo: Marketing to Millennials

Produktbeskrivelse

'Fomo: Marketing to Millennials' gir en fersk tilnærming til markedsføring ved å dykke dypt inn i den unike psykologien til den millennialske generasjonen. I en tid der medieproduksjon og -forbruk er i konstant endring, stilles det spørsmål ved hvorvidt tradisjonelle markedsføringsteknikker fortsatt er relevante. Hvordan skal merkevarer engasjere denne målgruppen, og hvilke strategier vil faktisk påvirke deres kjøpsbeslutninger? Boken tar for seg fenomenet FOMO, eller 'Fear of Missing Out', og undersøker hvordan dette kan bli et kraftfullt verktøy i utviklingen av markedsføringsstrategier. Gjennom en rekke virkelige eksempler og innsiktsfulle analyser, tilbyr boken leseren en dypere forståelse av hvordan millennials konsumerer og reagerer på markedsføringsbudskap. Denne boken er ikke bare informativ og tankevekkende, den er også essensiell for markedsføringsstudenter og profesjonelle som ønsker å tilpasse seg den stadig skiftende dynamikken i markedet.

Prishistorikk

Lavest
172 KR
Høyest
181 KR
Gjennomsnitt
176 KR
Median
176 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Notion Press
Navn Fomo: Marketing to Millennials
GTIN/EAN/ISBN 9781636336787
Kategorier Bøker