'Fomo: Marketing to Millennials' gir en fersk tilnærming til markedsføring ved å dykke dypt inn i den unike psykologien til den millennialske generasjonen. I en tid der medieproduksjon og -forbruk er i konstant endring, stilles det spørsmål ved hvorvidt tradisjonelle markedsføringsteknikker fortsatt er relevante. Hvordan skal merkevarer engasjere denne målgruppen, og hvilke strategier vil faktisk påvirke deres kjøpsbeslutninger? Boken tar for seg fenomenet FOMO, eller 'Fear of Missing Out', og undersøker hvordan dette kan bli et kraftfullt verktøy i utviklingen av markedsføringsstrategier. Gjennom en rekke virkelige eksempler og innsiktsfulle analyser, tilbyr boken leseren en dypere forståelse av hvordan millennials konsumerer og reagerer på markedsføringsbudskap. Denne boken er ikke bare informativ og tankevekkende, den er også essensiell for markedsføringsstudenter og profesjonelle som ønsker å tilpasse seg den stadig skiftende dynamikken i markedet.