Now Publishers Inc

Market Response and Marketing Mix Models

Market Response and Marketing Mix Models

Produktbeskrivelse

Boken "Market Response and Marketing Mix Models" tar en fremadskuende tilnærming ved å identifisere forskningsmuligheter relatert til markedsrespons og modeller for markedsmikser. Den er delt inn i fire hovedområder: "Nye" eller lite studerte innganger og/eller "rikere" mål på inngangsparametre; tydelig vurdering av prosessen som knytter innganger til resultater; "Nye" eller lite studerte avhengige variabler; samt lite studerte eller fremvoksende kontekster. Hver seksjon dekker tre brede områder knyttet til modeller for markedsmikser – datautfordringer og krav, metoder (som tradisjonell økonometrikk, Bayesianiske metoder og strukturelle modeller), og substansielle funn. Etter hvert som kvantitativ informasjon om markeder og markedsføringshandlinger har blitt lett tilgjengelig, står moderne markedsføring overfor både en utfordring og en mulighet: hvordan analysere denne informasjonen nøyaktig og effektivt, og hvordan bruke den til å forbedre markedsføringsproduktiviteten. Boken beskriver de verktøyene som er nødvendige for å oppnå disse målene.

Prishistorikk

Lavest
841 KR
Høyest
877 KR
Gjennomsnitt
860 KR
Median
859 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Now Publishers Inc
Navn Market Response and Marketing Mix Models
GTIN/EAN/ISBN 9781601983541
Kategorier Bøker