The Micro-Script Rules: How to Tell Your Story (and Differentiate Your Brand) in a Sentence...or Less.
Produktbeskrivelse
Boken "The Micro-Script Rules: How to Tell Your Story (and Differentiate Your Brand) in a Sentence...or Less." er en fullstendig revidert og oppdatert utgave av New York Times beste selger, Bill Schley. I dagens kommunikasjonslandskap handler det ikke om hva folk hører, men hva de velger å gjenta. Dette er kjernen i bokens budskap: Når de riktige seks ordene kan overgå 6.000, er det avgjørende å vite hvilke ord som har størst innvirkning. "The Micro-Script Rules" gir deg verktøyene til å fortelle historien din og skille merkevaren din ut på en effektiv måte, ved hjelp av en setning eller mindre. I en verden hvor 500 milliarder meldinger formidles hvert sekund, er kampen om oppmerksomhet mer intens enn noen gang. Vi kan ikke vinne ved å overøse folk med informasjon; hjernen vår ønsker enkle, klare budskap. For å oppnå dette må vi bruke det fortryllende verktøyet kalt Micro-Scripts – kortfattede og spesielle formuleringer som gjør kommunikasjon både effektiv og minneverdig. Gjennom eksempler som viser hvordan et nytt produkt kan ta 50% av markedet på kun to år ved hjelp av syv velvalgte ord, eller hvordan en advokat vant en av århundrets mordprosesser med bare åtte enkle ord, demonstrerer Schley kraften av setninger som treffer umiddelbart. Enten du er merkevarebygger, politisk kandidat, lærer eller annonseutvikler, gir "The Micro-Script Rules" deg innsikten som trengs for å overvinne støyen og formidle ditt budskap klart og effektivt.