I boken "Obsessed" deler Emily Heyward, grunnlegger og leder for merkevarebygging hos Red Antler, innsikt i hvordan moderne millennial-merker som Casper, Allbirds, Sweetgreen og Everlane bygger trofaste fanbaser fra første stund. Vi er midt i en oppstartsrevolusjon, der nye merker dukker opp daglig, tar over Instagram-feeden vår og konkurrerer om vår oppmerksomhet. Hver kategori er åpen for nyvinninger, og tradisjonelle merkevarer opplever presset fra et økende antall små selskaper, alle med håp om å bli den neste store suksessen. Men for å lykkes kreves mer enn bare en god idé eller et stilig logo. Emily Heyward har etablert Red Antler, et Brooklyn-basert merke- og markedsføringsselskap, for å hjelpe gründere med å gjøre merkevarebygging til en sentral driver for forretningssuksess fra starten av. I "Obsessed" presenterer Heyward de nye prinsippene for hva som skal til for å bygge og lansere et merke som får folk til å stå i kø for å kjøpe det på åpningsdagen.