Har du en følelse av at produktet ditt er fantastisk, men lurer på om noen andre ser det? Glem alt du trodde du visste om posisjonering. Å lykkes med å koble produktet ditt til forbrukere handler ikke om å følge trender, sammenligne deg med konkurrenter eller prøve å tiltrekke deg den bredeste kundebasen. I stedet er det en kunst som April Dunford, en ekspert på posisjonering og erfaren leder innen teknologi, avdekker i sin nye bok, "Obviously Awesome". Her veileder hun deg i å identifisere produktets 'hemmelige ingrediens' og vise deg hvordan du kan selge denne ingrediensen til de som virkelig ønsker det. Med mange års erfaring som leder i oppstartsbedrifter, inkludert 16 produktlanseringer, samt en omfattende erfaring som konsulent, gir Dunford uvurderlig innsikt om hvordan man kan bryte gjennom støyen i et overfylt marked. Boken er krydret med humoristiske anekdoter og fengslende casestudier, noe som gjør den både underholdende og opplysende. Blandt de verdifulle leksjonene du vil lære er: - De fem komponentene for effektiv posisjonering - Hvordan øyeblikkelig knytte et publikum til verdien av tilbudet ditt.