En designer med ekspertise innen Sweet Spot UX forstår hvordan man kan balansere brukerens behov med forretningsmålene til en organisasjon. Dette er fundamentet for å skape reell verdi for ethvert produkt eller tjeneste. Den største utfordringen for en brukeropplevelsesdesigner ligger ikke i å mestre metodikken eller prosessene, men i å ta med seg virksomheten på reisen mot å fullt ut anerkjenne verdien den bringer. Å evangelisere din UX-prosess samtidig som du håndterer det daglige arbeidet kan iblant virke som en uoverkommelig oppgave. Denne boken om brukeropplevelse er en samling av strategier og teknikker fra erfarne fagfolk i bransjen, om hvordan man kommuniserer verdien av UX til interessenter og beslutningstakere for å sikre støtte og engasjement for ditt arbeid. Hvem bør lese denne boken? Dette er en nyttig ressurs for både nye og erfarne UX-designere, digitale produktdesignere og webdesignere som ønsker å skape bedre samsvar mellom brukerne og organisasjonen, samt konvertere kolleger til UX-ambassadører.