Boken "Hello $FirstName - Norske Casestudier" er en spesielt tilpasset utgave som utforsker personaliseringens mange fasetter gjennom norske eksempler. Tittelen refererer til et av de mest gjenkjennelige eksemplene på personalisering: den personlige hilsenen som ofte brukes i e-poster eller LinkedIn-forespørselen. Men som boken tydelig viser, omfatter personalisering langt mer enn bare å sette inn et fornavn i emnelinjen. Retningen for boken er å gi markedsførere, uansett erfaring, en dypere forståelse av personalisering, som de kan formidle videre til sine team. Dette vil i sin tur bidra til å skape bedre resultater med de ressursene de har til rådighet. De første to delene av boken tar for seg fundamentale konsepter, og gir innsikt som er nyttig for alle som jobber innen markedsføring. De siste delene fokuserer på de nødvendige forutsetningene og den organisatoriske strukturen som trengs for å implementere effektiv personalisering, og vil være spesielt verdifulle for markedsføringsledere og administrerende direktører som ønsker å lede sine team i denne prosessen.