Omnichannel Institute

Hello $FirstName - Norwegian Case Studies

Hello $FirstName - Norwegian Case Studies

Produktbeskrivelse

Boken "Hello $FirstName - Norske Casestudier" er en spesielt tilpasset utgave som utforsker personaliseringens mange fasetter gjennom norske eksempler. Tittelen refererer til et av de mest gjenkjennelige eksemplene på personalisering: den personlige hilsenen som ofte brukes i e-poster eller LinkedIn-forespørselen. Men som boken tydelig viser, omfatter personalisering langt mer enn bare å sette inn et fornavn i emnelinjen. Retningen for boken er å gi markedsførere, uansett erfaring, en dypere forståelse av personalisering, som de kan formidle videre til sine team. Dette vil i sin tur bidra til å skape bedre resultater med de ressursene de har til rådighet. De første to delene av boken tar for seg fundamentale konsepter, og gir innsikt som er nyttig for alle som jobber innen markedsføring. De siste delene fokuserer på de nødvendige forutsetningene og den organisatoriske strukturen som trengs for å implementere effektiv personalisering, og vil være spesielt verdifulle for markedsføringsledere og administrerende direktører som ønsker å lede sine team i denne prosessen.

Prishistorikk

Lavest
315 KR
Høyest
331 KR
Gjennomsnitt
323 KR
Median
322 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Omnichannel Institute
Navn Hello $FirstName - Norwegian Case Studies
GTIN/EAN/ISBN 9788797442852
Kategorier Bøker